Παρασκευή, 26 Δεκεμβρίου 2014

Γάτα και παπαγάλος













Παίζουμε Μαθηματικά;

Βάλε τα σωστά φτερά στο παγόνι:


Συμπλήρωσε τους σωλήνες του 10. Μετέφερε το σωστό σωλήνα στην πάνω σειρά, ώστε να τρέξει νερό στη λιμνούλα και να ελευθερωθεί η φαλαινίτσα:


Με το ποντίκι βοήθησε το κοριτσάκι να μαζέψει στον κουβά του τα σωστά αστεράκια. Κάθε φορά να σκέφτεσαι πόσο κάνει το άθροισμα μέσα στο αστεράκι και μετά κάνε κλικ πάνω στον κουβά μέχρι να βγει το σωστό αποτέλεσμα:



ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

video


video

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

video


video

Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2014

Πρόγραμμα eTwinning "Χειροποίητες Χριστουγεννιάτικες Κάρτες"

Πήραμε μέρος στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning με τίτλο "Χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες". Με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό ετοιμάσαμε και στείλαμε 30 χειροποίητες κάρτες σε 30 ευρωπαϊκά σχολεία στην Ελλάδα, στην Ισπανία, στην Πολωνία, την Ιταλία, την Τουρκία, τη Φιλανδία, τη Σλοβενία, τη Σλοβακία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Κροατία, τη Γαλλία, Αγγλία και Ολλανδία!!!
Θαυμάστε την προσπάθειά μας.

animoto 360p (28) from Dora Batsi on Vimeo.

Στείλαμε τις ευχές μας για καλά Χριστούγεννα και ηλεκτρονικά:

ETWINNING PROJECT "HANDMADE CHRISTMAS CARDS from Dora Batsi on Vimeo.

Σύντομα άρχισαν να έρχονται οι κάρτες από όλη την Ευρώπη και η χαρά μας δεν περιγράφεται! Οι επισκέψεις του ταχυδρόμου στην τάξη μας, ο οποίος μας φέρνει τις ευχές των φίλων μας, συνεχίζουν να είναι ακόμη καθημερινές. Μέχρι τώρα έχουμε λάβει περίπου 30 κάρτες και 2 γράμματα.

eTwinning project: Handmade Christmas Cards from Dora Batsi on Vimeo.

Η συμμετοχή μας στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning ήταν η επιτυχημένη συνταγή για να σκορπίσουμε λίγη χριστουγεννιάτικη μαγεία στην τάξη μας και να ανοίξουμε ένα παράθυρο στον έξω κόσμο! ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Μήλα και καμήλα

Θυμάμαι πώς γράφεται το Ηη. Η σκαλίτσα του παππού (Η) ξεκινά από πάνω προς τα κάτω και αριστερά προς τα δεξιά. Στο μικρό η το μπαστουνάκι της γιαγιάς είναι μικρό (κοτούλα), ενώ το μπαστουνάκι του παππού κατεβαίνει κάτω από τη γραμμούλα (μαϊμουδάκι) και το γράφουμε κολλητό στης γιαγιάς. Προσέχουμε η πάνω τους πλευρά να είναι στο ίδιο ύψος.
video


Τα βγάζουμε;
video


Κάνουμε φωνούλες:

Σήμερα είπαμε είπαμε ότι:
Όταν έχουμε μπροστά από τη λέξη τη μικρή λεξούλα ο ή τη μικρή λεξούλα η βάζουμε στο τέλος της λέξης το -η. 

Όταν έχουμε μπροστά από τη λέξη τη μικρή λεξούλα το βάζουμε στο τέλος της λέξης το -ι. 



Ώρα για παιχνίδι! Κάνε κλικ στις εικόνες:






Σάββατο, 13 Δεκεμβρίου 2014

Κάνουμε επανάληψη παίζοντας;

Κάνε κλικ στις εικόνες για να παίξεις..

Αα - Τα υλικά από τα γλυκά  


Ττ - Ένα κομμάτι τούρτα 

Ππ - Ο πίνακας του Γρύλου 

Εε - Έλα να παίξουμε 

Σσ - Ο Σοφός παρατηρεί  

ς  -  Ποιος θα πιάσει το καπέλο  

Κκ - Το μπαλάκι που χάθηκε  

Νν - Το νησί

Ρρ - Η ρωγμή στη γέφυρα 

Θθ - Ταξίδι στη θάλασσα

Βραβείο Liebster!

Ευχαριστούμε πολύ τους "Μαθητές με άποψη" για την υπέροχη έκπληξη που μας έκαναν στέλνοντάς μας αυτό το βραβειάκι!

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα ότι τo βραβείο Liebster είναι ένα εικονικό βραβείο που στόχο έχει να βοηθήσει ιστολόγια με λιγότερους από 200-300 αναγνώστες να εξαπλωθούν αλυσιδωτά και να γίνουν γνωστά.

Ακολουθώντας τους κανονισμούς του βραβείου θα προτείνω κι εγώ με τη σειρά μου 10 ιστολόγια και στη συνέχεια θα απαντήσω στις 10 ερωτήσεις που έθεσαν οι "Μαθητές με άποψη".

Τα 10 ιστολόγια που προτείνω:
1. http://ideesgiadaskalous.blogspot.gr/
2. http://80dimthess.blogspot.gr/
3. http://karaggelikyriakimaria.blogspot.gr/
4. http://kiriasidore.blogspot.gr/
5. http://eidikidiapaidagogisi.blogspot.gr/
6. http://harlemcore13.blogspot.gr/
7. http://tadefterakiablogaroun.blogspot.gr/
8. http://1niportchel.blogspot.gr/
9. http://nikoybasilikh.blogspot.gr/
10. http://ekantartzi.blogspot.gr/

Πιστέψτε με, δυσκολεύτηκα πολύ να καταλήξω, καθώς τα ιστολόγια που παρακολουθώ είναι πολλά και παρουσιάζουν όλα εξαιρετικές δουλειές. Ένα από τα κριτήρια που έβαλα ήταν να μην έχουν λάβει βραβείο Liebster τον τελευταίο μήνα.

Συγχαρητήρια σε όλους για τη δημιουργικότητά σας!
Καλές Γιορτές!

Οι ερωτήσεις:
1. Γιατί ξεκινήσατε το blog;
Ξεκίνησα το blog για να ενισχύσω το έργο μου στο σχολείο, καθώς είναι ένας δίαυλος επικοινωνίας με τους μαθητές μου, τους γονείς τους και τους συναδέλφους μου.
2. Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει.
Η δημιουργικότητα και η αισιοδοξία των παιδιών.
3. Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιον τρόπο;
Όλοι έχουμε ανάγκη από ενθάρρυνση και ανατροφοδότηση.
4. Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας; 
Για θέματα θεωρώ ότι ενδιαφέρουν τους μαθητές μου και τους γονείς τους.
5. Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;
Μέσα από το google+ παρακολουθώ πολλούς bloggers, των οποίων τη δουλειά εκτιμώ και διάκειμαι φιλικά απέναντί τους, όμως δεν έχουμε γνωριστεί προσωπικά.
6. Πώς φαντάζεστε το blog σας σε 2 χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιον τρόπο;
Κάθε φορά που αναλαμβάνω καινούρια τάξη κάνω ένα καινούριο blog, καθώς νιώθω πως τους νέους μαθητές μου δεν τους ενδιαφέρουν οι εργασίες και οι δράσεις που έκαναν οι παλιοί μου μαθητές. Έτσι μέχρι τώρα υπάρχει Πύλη Γνώσης για την α' τάξη, τη β' τάξη, αλλά και την γ' τάξη...
7. Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα;
Δεν μπορώ να πω τι κάνω καλύτερα, αλλά μπορώ να πω τι είναι αυτό που με κάνει να νιώθω ικανοποιημένη: να ετοιμάζω δραστηριότητες για τα παιδιά μου για να βλέπω τον ενθουσιασμό και την έξαψη στα ματάκια τους.
8. Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;
Φέτος όχι πολύ, καθώς ο ελεύθερος χρόνος μου έχει περιοριστεί αρκετά.
9. Πώς γεννιούνται τα post σας;
Από δράσεις ή εργασίες που κάνουμε στην τάξη, ή ό,τι θεωρώ πως ενδιαφέρει γονείς/ μαθητές.
10. Ευχές για τον αναγνώστη;
Καλή πλοήγηση στην μπογκόσφαιρα!

Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2014

Το παραμύθι για το Θθ:






Παίζουμε παιχνιδάκια με το Θθ:



Βλέπουμε Καραγκιόζη;


Ακούμε και το τραγουδάκι μας:

video

video














Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014

Παρασκευή, 5 Δεκεμβρίου 2014

Το πρώτο μας... "Σκέφτομαι και Γράφω"!

Το κάθε αστερόπαιδο έγραψε μόνο του όποιες προτασούλες ήθελε με τις λεξούλες έχει, και, είναι. Μετά ζωγράφισε στο δεντράκι λεξούλες που περιέχουν το γράμμα Ρ. Τα κατάφεραν και πάλι περίφημα κι εγώ "ψήλωσα" λιγάκι ακόμα!